diskusijos.jpgDiskusijos
Savanorė Rasa: „Vaikų linija“ tapo dalele gyvenimo, kurį stengiuosi visiems kurti laimingą. Smagu čia darbuotis, išgirsti vaiką, kuris prašo pagalbos, suprasti jį, šypsotis kartu su vaiku...“

Diskutuok su bendraamžiais

  • Jūs neprisijungęs.

Prisijunk prie diskusijų

Dar neužsiregistravęs? Registruokis čia.

Lentos informacija

Kviečiame Tave prisijungti prie "Vaikų linijos" diskusijų! Čia tu galėsi ne tik pasidalinti savo mintimis ir išgyvenimais su kitais vaikais, bet taip pat kurti Tau svarbias temas, į kurias reaguos Tavo bendraamžiai.

Norėdama(s) įsitraukti į diskusijas – užsiregistruok, susikurdamas savo prisijungimo vardą bei slaptažodį. Registruotis reikia tik pirmą kartą, vėliau galėsi prisijungti su tuo pačiu prisijungimo vardu ir slaptažodžiu. Norime atkreipti Tavo dėmesį, jog tie patys prisijungimo duomenys galioja tiek Pagalbos internetu, tiek Diskusijų skiltyje.

DĖMESIO! 

  1. "Vaikų linijos" diskusijų administratorius pasilieka teisę ištrinti nepagarbius, įžeidžiančius komentarus ir keiksmažodžius.
  2. Diskusijose neleidžiama pateikti asmeninės informacijos - telefonų numerių, elektroninio pašto adresų, gyvenamosios vietos adresų ir kt.

Apklausos

As sukudau bet dar noriu

  •  
    0 votes (0,0%) for: Help

#1 lapkr. 4, 2017 13:37:15

labassusa
Registruotas: 2017-11-04
Įrašai: 1

As sveriu 35 bet noriu dar numesti nors man 9

Man 9 sveriu 35 bet dar noriu numesti pasilpnejau bet jau visai nebevalgau as beto dar vegetare ka daryti jau dabar sveriu 32 kg ka daryti ar valgyti bet negaliu valgyti kaip seniau ka daryti??

Atsijungęs

#2 lapkr. 4, 2017 20:51:18

Vaiku_linija
Registruotas: 2014-12-29
Įrašai: 58

As sveriu 35 bet noriu dar numesti nors man 9

labassusa
Man 9 sveriu 35 bet dar noriu numesti pasilpnejau bet jau visai nebevalgau as beto dar vegetare ka daryti jau dabar sveriu 32 kg ka daryti ar valgyti bet negaliu valgyti kaip seniau ka daryti??

Labas. Nuo mitybos priklauso mūsų savijauta, sveikata, išvaizda. Dėl to viena iš taisyklių yra maisto įvairovė,
tam kad organizmas gautų kuo įvairesnės sudeties maisto medžiagų. Tad reiktų valgyti kuo įvairesnį maistą.
Be to, maisto medžiagų poreikis priklauso nuo žmogaus amžiaus, lyties, gyvenimo būdo. Sveikatai palankus maistas yra tas, kuriame yra daug mineralinių ir skaidulinių medžiagų, antioksidantų - ne vien tuščių kalorijų. Dėl to vietoje užkandžių rekomenduojama valgyti daugiau vaisių, uogų ar daržovių.

Atsijungęs

Lentos apačia

Moderatoriaus valdymas

Powered by DjangoBB


PAGRINDINIAI RĖMĖJAI

    • euro.jpg
    • SAIDM.jpg
    • VILNIUS_WHITE_RGB (1).png
    • Western-Union-small.jpg
    • Telia_Logotipas_2017_m..jpg