pagalba_telefonu4.jpgPagala telefonu
Savanorė Darja: „Atrodo, atėjau savanoriauti tam, kad duočiau kažką kitiems, padėčiau vaikams, bet pridėjusi ranką prie širdies, galiu atvirai pasakyti, kad savanoriaudama pati gavau šimtąkart daugiau. Tai buvo neįtikėtina patirtis!“

Pagalba pokalbiais internetu

 

 

Kaip pradėti pokalbį internetu? Štai keli žingsneliai:

 

Palauk, kol „Vaikų linijos“ pokalbių internetu langelyje atsiras žalios spalvos mygtukas.

Paspausk mygtuką /Pradėti pokalbį/.

Atsakyk į keletą klausimų prieš pokalbį.

Kai konsultantas bus pasiekiamas, iškart pamatysi susirašinėjimo langą.

Jau gali rašyti – pasisveikink su konsultantu ir papasakok, kas Tave neramina.

 

Bandai prisijungti prie pokalbių internetu, bet rodo žinutę, kad teks palaukti eilėje. Ką tai reiškia?

 

Tai reiškia, kad šiuo metu „Vaikų linijos“ konsultantai užimti.

Palauk, kol konsultantas bus pasiekiamas.

Kai tik konsultantas galės bendrauti su Tavimi, pamatysi, kad dingo žinutė apie laukimą eilėje ir atsidarė pokalbių langas, kuriame jau galite susirašinėti.

 

Kada galima pabaigti pokalbį internetu?

 

Tuomet, kai atrodo, kad su konsultantu jau aptarėte tai, kas Tau svarbu.

Jei vykstant pokalbiui, norisi atsijungti, pranešk apie tai konsultantui ir paspausk mygtuką /Baigti pokalbį/.

Pasibaigus pokalbiui, atsakyk į kelis klausimus – pasidalink su mumis, kaip jautiesi, pasikalbėjęs su konsultantu.

 

Ar būtina atsakyti į „Vaikų linijos“ klausimus prieš pokalbį internetu ir po jo?

 

Taip, tik atsakius į šiuos klausimus, leidžiama prisijungti prie pokalbio su konsultantu.

Tavo atsakymai mums labai svarbūs – taip norime sužinoti, kaip Tu jautiesi prieš pokalbį ir po jo, ir kaip pavyko Tau pagelbėti.


PAGRINDINIAI RĖMĖJAI

    • euro.jpg
    • SAIDM.jpg
    • VILNIUS_WHITE_RGB (1).png
    • Western-Union-small.jpg
    • Telia_Logotipas_2017_m..jpg