pagalba_telefonu4.jpgPagala telefonu
Savanorė Eglė: „Pirmiausia, ką man davė ir vis dar duoda „Vaikų linija“ – tai bendravimo pamokas, taip pat išmokau empatijos, būdų, kaip padėti kitam išspręsti sunkias situacijas. Sužinojau, kaip kalbėtis su vaikais apie tai, kas jiems svarbu...“

Pagalba telefonu

Jei nori pasikalbėti ir pasidalinti sunkumais – drąsiai skambink į „Vaikų liniją“ nemokamu telefono numeriu 116 111. Mums gali skambinti laidiniu ar mobiliuoju telefonu iš bet kurio tinklo kiekvieną dieną nuo 11 iki 21 val.

 

Žemiau pateikiame atsakymus į dažniausiai vaikams kylančius klausimus apie mūsų teikiamą pagalbą telefonu:

 

  • Kas atsilieps, kai paskambinsiu į „Vaikų liniją“?

  • Paskambinusi (-ęs) į  „Vaikų liniją“, išgirsi: „Vaikų linija“, klausau“. Į skambutį atsilieps „Vaikų linijos“ konsultantas. „Vaikų linijos“ konsultantai – tai žmonės, specialiai apmokyti teikti pagalbą telefonu. Didžioji dalis „Vaikų linijos“ konsultantų yra savanoriai, praėję atranką ir sėkmingai pabaigę apie pusę metų trunkančius mokymus. Taigi į Tavo skambutį atsiliepęs konsultantas yra pasiruošęs Tave išklausyti ir padėti pasijusti geriau.

 

  • Ar kas nors sužinos, kad skambinau ir ką kalbėjau su „Vaikų linijos“ konsultantu? 
  • Paskambinusi (-ęs) į „Vaikų liniją“, Tu gali išlikti anonimiška(s), tai reiškia, kad Tau nebūtina prisistatyti, pasakyti savo vardo ar iš kur skambini, o apie save gali pasakoti tik tiek, kiek nori. „Vaikų linijoje“ mes nematome telefono numerio, iš kurio skambini. „Vaikų linijos“ teikiama pagalba yra konfidenciali ir anonimiška, tai reiškia, kad viskas, ką papasakosi „Vaikų linijos“ konsultantui, liks tik tarp Tavęs ir „Vaikų linijos“. Todėl gali drąsiai pasidalinti viskuo, kas Tave neramina ar slegia, nesibaimindamas, kad apie tai sužinos kažkas iš Tavo aplinkos. SVARBU! „Vaikų linija“ gali nesilaikyti konfidencialumo principo, jeigu pokalbio metu Tavo gyvybei grėstų pavojus. Tokiu atveju „Vaikų linijos“ konsultantas sujungtų Tavo skambutį su Bendruoju pagalbos numeriu 112, kad skubiai galėtum sulaukti Tau reikalingos pagalbos.   

 

  • Kuo galime Tau gali padėti? 
  • Mums svarbu Tave išgirsti ir išklausyti, todėl „Vaikų linijos“ konsultantas padrąsins Tave pasidalinti savo rūpesčiais, išklausys ir bandys suprasti, kaip jautiesi, kas su Tavimi vyksta, stengsis padėti Tau pasijusti geriau. Jeigu norėsi, konsultantas galės drauge su Tavimi paieškoti atsakymų į Tau rūpimus klausimus ar aptarti, kaip Tau pasielgti. Kartais vaikai, skambindami į „Vaikų liniją“, tikisi greito „recepto“ ir atsakymo į klausimą „ką daryti?“. Mes negalime nuspręsti už Tave, tačiau pokalbio telefonu metu KARTU SU TAVIMI ieškosime Tau priimtinų atsakymų ar sprendimo būdų. 

 

  • Ar "Vaikų linija" gali padėti, jei Tau reikalinga tęstinė pagalba Tavo aplinkoje? 
  • „Vaikų linijos“ konsultantai gali Tavo skambutį sujungti su kita tarnyba – Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos „Pagalbos vaikams linija“. Šios tarnybos specialistai padės surasti Tau reikalingus specialistus, suteiks informacijos teisiniais ar socialiniais klausimais, susijusiais su vaiko teisių apsauga. Jeigu patiri smurtą ar yra kitaip pažeidžiamos Tavo teisės ir Tu nori, kad situacija pasikeistų, „Pagalbos vaikams linijos“ specialistai apie tai galės informuoti atitinkamas tarnybas. Svarbu žinoti, kad „Pagalbos vaikams linijos“ specialistai matys Tavo numerį, tačiau be Tavo sutikimo jo niekur neviešins ir apskritai nesiims jokių veiksmų, jeigu to nenorėsi.

 

 

Laukiame Tavo skambučio!


PAGRINDINIAI RĖMĖJAI

    • euro.jpg
    • SAIDM.jpg
    • VILNIUS_WHITE_RGB (1).png
    • Western-Union-small.jpg
    • Telia_Logotipas_2017_m..jpg