„Nebenoriu į mokyklą!“ Kai kurie tėvai tokį sakinį išgirsta tik tada, kai jų vaikas jau ilgą laiką kenčia nuo patyčių. Tačiau pirmieji …
Apie mus
Vaikų linija – tai emocinės paramos tarnyba vaikams ir paaugliams, teikianti nemokamą ir anonimišką pagalbą telefonu bei internetu.
Nuo 1997 m. veikiančios nevyriausybinės organizacijos veikla paremta savanorišku darbu. Šiuo metu pagalbą vaikams ir paaugliams teikia daugiau nei 400 savanorių konsultantų.
Misija
Teikti emocinę paramą mokyklinio amžiaus vaikams internetu ir telefonu, priimant kiekvieną vaiką tokį, koks jis / ji yra su atvirumu ir supratingumu.
Edukuoti visuomenę, kokius sunkumus patiria vaikai ir kaip jiems padėti.
Vizija
Išklausyti ir priimti kiekvieną vaiką, kai jam to reikia.
Vaikų linijos vertybės –
LABAS
LLygiavertiškumas – siekiame lygiaverčio santykio su vaiku, tarp savanorių ir darbuotojų.
AAtsakingumas – rūpinamės vaikais, kolegomis ir visuomene. Mes prisiimame atsakomybę už savanorių darbo kokybę, jų emocinę savijautą ir organizacijos komandos kasdienes užduotis, skatindami kiekvieno iniciatyvą.
BBendradarbiavimas – skatiname aktyvų ir efektyvų tarpusavio bendradarbiavimą tarp darbuotojų, savanorių, padedame besikreipiantiems vaikams patiems rasti sprendimus.
AAtvirumas – neteisiame ir nevertiname, o priimame visus tokius, kokie jie yra, nesvarbu, ar tai vaikai, savanoriai, ar darbuotojai. Atvira širdimi skatiname pamatyti kito požiūrį, nes kiekvienas žmogų gali ir mato pasaulį savaip.
SSaugumas – užtikriname anonimiškumą, konfidencialumą ir rūpinamės tiek besikreipiančių vaikų, tiek savanorių emocine gerove bei saugia erdve saviraiškai. Mums svarbus visų savanorių, darbuotojų ir visuomenės saugumas.
2024–2025 m. veiklos strateginiai tikslai
Pasakyti mokyklinio amžiaus vaikams jų kalba, kad Vaikų linija yra patikima, lengvai pasiekiama organizacija, su kuria vaikai gali kalbėtis apie jiems rūpimus dalykus.

Pasakyti vaikams jų kalba, kad Vaikų linija yra patikima, lengvai pasiekiama organizacija, su kuria vaikai gali kalbėtis apie jiems rūpimus dalykus.
Stiprinti Vaikų linijos finansinį savarankiškumą, didinant finansavimą iš juridinių, fizinių asmenų, savo teikiamų paslaugų ir išlaikant projektinio finansavimo įvairovę.
patirtis
Reguliariai edukuoti suaugusius apie patyčias, saugesnį internetą ir plėsti temas.
Didinti Vaikų linijos darbo procesų efektyvumą ir užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę.
Išlaikyti savanorių motyvaciją ir įsitraukimą, sukuriant palaikančią ir patogią savanorystės aplinką. Didinti Vaikų linijos darbuotojų skaičių ir stiprinti jų kompetencijas.
Vaikų linijos veiklą Lietuvoje organizuoja:
- Vilniuje – VšĮ „Vaikų linija“
- Kaune – VšĮ „Vaikų linija“
- Kauno Dainavos jaunimo centras
- Klaipėdoje – Klaipėdos pedagoginė psichologinė tarnyba.
Vaikų linija yra ilgametė
Lietuvos emocinės paramos tarnybų asociacijos (LEPTA) narė.
Vaikų linija yra viena iš tarptautinės organizacijos „Child Helpline International”, vienijančios 155 pagalbos linijas vaikams 133 šalyse, steigėjų.
Taip pat Vaikų linija yra Saugesnio interneto centro Lietuvoje narė – draugiskasinternetas.lt bei priklauso INSAFE tinklui.



Skaitykite mūsų naujienas
600 parų nepertraukiamų pokalbių – tiek emocinės paramos suteikėme per 2024-uosius
Tai beveik dvigubai daugiau nei metuose yra dienų, bet kaip išmatuoti Vaikų linijos savanorių pokalbius su vaikais telefonu ir susirašinėjant internetu? Juk …
Savanorystės galia: išklausyti vaikai pripildo prasmės jausmo ir pačių savanorių širdis
Ar vienas pokalbis gali pakeisti pasaulį? Vaikai, pasidaliję savo atsiliepimais po pokalbių susirašinėjant su Vaikų linijos savanoriais internetu, atsako – taip, …
Menas – būdas suprasti ir kalbėtis apie emocinę sveikatą
Džiaugiamės pranešdami apie Vaikų linijos ir Lietuvos nacionalinio dailės muziejaus (LNDM) bendradarbiavimą. Abi organizacijos sutaria dalytis savo žiniomis ir kompetencijomis, organizuoti įvairias …